"Min Side" - nettportal for medlemmer i Snåsa IL

I medlemsportalen "Min side" kan du:

1. Melde inn deg eller familiemedlemmer som medlem i idrettslaget
  2. Betale medlemskontingent for deg og din familie
  3. Holde oversikt over betaling av din egen og din families medlemskontingent.
  4. Holde oversikt over din families medlemskap, endre kontaktinfo, og hvilke idretts grupper dere er med i.
  5. Påmelding til aktiviteter i idrettslaget som har online påmelding og betaling.

Når du er logget inn på din bruker på "Min Side" vil du ha oversikt over hele familien på ett sted! Du trenger ikke å logge deg inn på hver enkelt familiemedlems bruker.

Har du spørsmål eller problemer: Ta kontakt med medlemsansvarlig Bård Vaag Landsem på e-post: bard.landsem@gmail.com eller sms: 95 80 50 75.

Slik kommer du inn på "Min Side" på medlemsportalen:

>>>OPPRETT BRUKER (klikk her hvis du er medlem i Snåsa IL og skal logge inn på medlemsportalen for første gang - se detaljert info om prosessen nedenfor)

>>>LOGG INN (klikk her og følg instruksene - hvis du er medlem i Snåsa IL og allerede er bruker på medlemsportalen)

>>>BLI MEDLEM (klikk her og følg instruksene hvis du ønsker å melde deg inn i Snåsa IL)

Steg for Steg - beskrivelse av prosessen "OPPRETT BRUKER"

Denne prosessen bruker du hvis du ER medlem av idrettslaget og skal logge deg inn på Min Side/portalen for første gang.

1. Gå til siden for å opprette bruker (klikk her) Du vil her få spørsmål om du har glemt brukernavn og passord - ikke bry deg om det - bare følg instruksjonene.

2. Legg inn e-postadressen din og trykk send. Hvis du får beskjed om at "Vi fant ingen brukere med den oppgitte e-postadressen." - prøv en annen e-postadresse hvis du har det, eller ta kontakt med medlemsansvarlig Bård Vaag Landsem på bard.landsem@gmail.com.

3. Hvis du har skrevet inn en registrert e-postadresse vil du motta en e-post med brukernavn til alle medlemmer i din familie som er registrert på denne e-postadressen. Klikk på den brukeren du ønsker å opprette passord på. MERK: Er du hovedmedlem i familien vil du få tilgang til alle familiemedlemmer på din egen Min Side. Du trenger kun å opprette passord bare en gang - for din egen bruker.

4. Når du har opprettet et passord og trykket på send blir du automatisk logget inn i din egen Min Side.

Lykke til!!

(klikk på bildet for å logge inn)